Gry i inne rzeczy, które stworzył Grzegorz "GAD" Drozd
W tym miejscu powinna być drobna reklama. Proszę, wyłącz blokowanie reklam dla tej strony, to jedyny zarobek ze strony!

Poradnik Sadysty przeniesiony z Oficjalnej Strony Sadist

Info

Tylko do przeglądania. Niemożliwe jest już wpisywanie się do niego, ale czytanie pomysłów z dawnych lat przysparza dziś wiele radości.

201. Wojna   [FILIP]  (05.09.2005)

Zrob górzysty teren a następnie wsyp 50 ludkow jednego koloru i 50 drugiego.Ustaw opcje zeb ze sobą walczyli.Wez snajperkę i strzelaj do wszystkich rzeby podkolorowac efekt wojny:))

202.     [ ]  (11.11.2005)

miesko( MIĘSKO ), SADIST, KREW
te slowa sa pogrubioe w poradniku (gratuluję spostrzegawczości ;) - dop.GAD)

203. Deszcz flaków   [BZYKMEN]  (18.11.2005)

Zrób znacznik dla pocisków samonaprowadzających wypuść kilka(naście) a teraz na znaczniku zacznij robić ludzi.... DESZCZ FLAKÓW

204. Krwi mi sie chce...   [paszczur]  (13.12.2005)

Jak ludki zacznom sie pojawiać to zbuduj ścianki wokół icc i zamaluj ich ziemią...

205. Masakjra   [Alva]  (03.03.2006)

Zrob kaltke z belek,nasyp makssymalnie ludu,nastaw wrogosc na maks,wez pile,nawrtzucja pirani,nitoperzy i innego paskudztwa i zacznij maskare pila....

206. Wulkan!!   [Żurazz]  (10.03.2006)

Zrób coś co wygląda jak wulkan. W kraterze nasyp max min(ale w jednym miejscu!). Wpuść do krateru ludki, i rozkaż im stać w miejscu. Odpal miny i podziwiaj...

207. Tunel strachu,kociołek,władca piorunów   [Devil]  (14.03.2006)

zamaluj ekran i zrób tunel zrób gościa i przejmij nad nim kontrolę a do tunelu wsyp nietoperze potem spróbuj to przejść
narysuj kociołek i daj wodę wsyp ludzi i rybki
kontroluj gościa i daj mu prąd i się baw

208. Painkiller - Heaven's got a hitman   [Fenrir]  (05.04.2006)

Załaduj tło piekło i zbuduj teren niczym z horroru (ciemno i złowrogo, jakby ktoś sie zastanawiał, troche górek troche dołków, ;] ) porób tunele przez które postacie mogą się poruszać a na końcu zrób jaskinię w której jest punkt wychodzenia ludzików. załaduj duchy "Gołsty" i Zombiaki z pliku postaci i porozmieszczaj je na planszy(nastaw im przymierze). Daj im więcej żyć a sobie weź jakąś postać i przejmij nad nią kontrolę. W łapę shotguna albo karabin & granaty i do dzieła! Przedostań się z jednego krańca piekła do jaskini na końcu (można tam sobie ustawić bonus za ścianką którą się przestrzeli albo jakąś inną postać - zakładnika który będzie z Toba sprzymierzony i musisz go uratować). Po drodze też fajnie jest porozstawiać trochę min by utrudnić sobie sprawę(ale nie wpuszczaj tam zombiaków), tunele można robić tak by dało się poomijać duchy i zombiaki a potem zajść ich od tyłu roz*&%ć ich granatem. Doły z kolcami i lawą do pasa też robią fajne wrażenie. Drewniane schody do przemieszczania się pomiędzy wyższymi tunelami i niższymi także się przydają ):-] jak już się uwolni zakładnika można popełnić harakiri a potem zmienić lawę na wodę (święconą) i zalać piekiełko wraz z niedobitkami nieprzyjaciół. Ale osobiście wolałbym zbudować niebo i rozwalać aniołki jakimś demonem (może ktoś zrobi postaci aniłków i demonów?). Dżihad nadchodzi..... Krawe pozdro dla wszystkich sadyzujących tu sadystów! peace

209. Popcorn   [Sadist :P]  (05.04.2006)

Po prostu zrób dziure, wsadź tam ludzi i włącz tam wiatrak. Smacznego popcornu :D

210. Grupowa śmierć   [Sadyzda]  (01.05.2006)

zrób coś takiego |_| nawal tam sporo ludków nalej wody po kolana i trzepnij w wodę prądem :)

211. TOTO-LOTEK   [Raptor2000]  (11.06.2006)

1.stwórz duże pomiesczenie
2.włącz pauze
3.porozrzucaj po całym pomieszczeniu piłki i ludziki
4.włącz wiatrak i cały czas trzymając go w środku pomieszczenia wyłącz pauze.
5.twój szczęśliwy numerek to dziś KUPA MIĘCHA

212. Owned   [...]  (23.08.2006)

Rysujemy sobie plansze dla naszego agenta. Wedłóg własnych upodobań dajemy "agentowi" hp bronie itp. rozstawiamy przeciwników. Sterujemy agentem. Celem jest przejść plansze. Można samemu wymyślać misje.

213. Karne   [Krwawy Pudelek]  (08.09.2006)

Aby przypomniec sobie mundialowe emocje proponuje wam zabawe w karne. Wydziel mala czesc planszy i otocz kowadlami, czy czyms takim, aby ludki nie panoszyly sie po terenie. Wyrownaj wyodrebniony teren i zrob bramke (kowadla, albo narysuj). Wez dwa rozne ludki, jeden ma stac przy bramce, ustaw go w pozycji <<blokuj>>, a drugi, bedzie strzelal karniaka. Zrzuc pilke. Steruj strzelcem i sproboj strzelic do bramki. Nie gwarantuje, ze uda ci sie strzelic, ale moze sie da... Ja nie probowalem, tylko przyszlo mi do glowy, kiewdy czytalem wasze pomysly v:)

214. Metalowy pokój sejsmiczny (sadist 1)   [Krwawy Pudelek]  (08.09.2006)

Robimy pusta plansze i metalem rysujemy wielki, gruby okrąg (dla debili: okrąg jest pusty w srodku!). Srodek ma niebyc zbyt duzy, ale tez nie za maly. Do srodka dajemy mnostwo ludzikow. Wlaczamy burze (mozna urozmaicic to drobnym deszczykiem) i patrzymy, jak ludziki w naszym sejsmicznym pokoju rozbijaja sie o sciany :D Oprocz burzy mozemy oczywiscie sami nawalac piorunami.

215. Piraci z Karaibów <Sadist2 Conversion>   [Krazt]  (06.10.2006)

Do tego najlepiej nadają się zombie i piraci.
Robisz (najlepiej kolorem piaszczystym) powierzchnię i dajesz wody. Robisz pod ziemią tunel i wrzucasz tam dużo zombie. Wstawiasz piratów (wyłącz im wolną wolę) i spraw aby chodzili. Zrób małą dziurkę w powierzchni, by można było wejść do tunelu. Popatrz jak banda piratów walczy ze swoimi przodkami ^^

216. SuperKowal na ratunek   [Krwawy Pudelek]  (04.11.2006)

Zrob pusta (calkowicie) plansze i zalej ja woda, kwasem, lawa, czy zrob przepasc (nie ma znaczenia, aczkolwiek, ja polecalbym lawe, lub kwas). Poziom wody/lawy/kwasu ustaw na jakas 1/4 calej planszy (czyli mniej-wiecej polowe slupka do ustawiania poziomu). Ustaw ogolne spuszczanie ludzikow z gory (bez znaczenia z jakiego punktu). Teraz wybierz sobie jakiegos i uratuj go, zeby nie spadl do wody/lwy/kwasu/dziury uzywajac tylko kowadel. kiedy kowadlo opada dosc wolno ludek moze po nim chodzic, ale jesli nieumiejetnie ustawimy kowadlo pod ludzikiem, mozna ludzika rozplaskac. Wymaga to zrecznosci ;) Takie to sobie nijakie, ale ten weekend nudno sie zaczyna, wiec moze jakos go wam urozmaice (jakby ktos nie wiedzial, to dzisiaj sobota :P)

217. Rozpuszczanie   [Dzakub]  (16.12.2006)

Trzeba zrobic male pomieszczenie puste w srodku i kwasu tyle zeby go zalewalo. ustawic wychodzenie ludków do tego pomieszczenia i trzeba jescze ustawic max. wychodzacych. No wiec zbieramy ich wszystkich (SHIFT+ludziki) i szybko wyciagamy ich z kwasu. Miesko bedzie wszedzie latac ;). Jeszcze lepszy efekt uzyskamy gdy bedziemy mieli bombe i czas minimum, kazdy wie co z nia zrobic :D

218. Wiatrak-Gun   [Dzakub]  (16.12.2006)

1.Wybieramy wiatrak
2.Robimy duzo ludkow
3.lapiemy je wszystkie (SHIFT+najechanie na nich)
4.uruchamiamy wiatrak
5.czekamy az sie rozkreci
6.najezdzamy z nim wlaczonym na ziemie/utawione kowadla
Efekt jak z shot-guna ;)

219. Wiatrak-gun 2 - Mikser   [Dzakub]  (16.12.2006)

tak jak w poprzednim Wiatrak-gunie tylko robimy kropke i najezdzamy na nia wiatrakiem
Efekt jeszcze lepszy :D

220. Mamo chce siusiu!!   [Dzakub]  (16.12.2006)

Chcesz zobaczyc jak twoi ludkowie sikaja??
zrob tak:
1.Zaznacz kolesia
2.daj mu niesmiertelnosc i zacznij nim sterowac
3.za bron daj mu karabin (ZWYKLY!! nie minigun!!)
4.celownik w dol i....
5.SIUSIAJ!!!

221. karabin ludzikowy   [Dzakub]  (16.12.2006)

robimy miejsce wychodzenia ludzikow gdzies na mapie i utawiamy ilosc wychodzenia ich na maxa. wybieramy wiatrak i wlaczamy w miejscu wychodzenia utworzy sie "Karabin Ludzikowy" ;)

222. rureczka krwi!!   [Dzakub]  (24.12.2006)

robimy durze pole ziemi zeby tylko zostawal kawalek pod niebem. robisz "rure" (PPM i kasujesz trawe) wielkoscia pedzla 4 potem dajemy ludzikow zeby chodzili na gorze i jak beda spadac to KREW bedzie sie na scianach "rury" nice ;)

223. BUUM!!!   [Dareq]  (12.02.2007)

Układasz małe pomieszczenie z kowadeł wbijasz max ludzików i max min (tak żeby były jedna na drugiej) i oddajesz w kupke pojedyńczy strzał ze snajperki.

224. Napalm   [Lewy]  (19.04.2007)

Narysuj wioske i do domków powsadzaj ludzików.Naciśnij pauze i nad wioską zrób napalmu ile wlezie.Uruchom gre.

225. Wybuchający pokój   [Hitman]  (12.05.2007)

Narysuj male pomieszczenie lub wybierz kowadła. walnij tyle ludzików ile chcesz do pomieszczenia a potem wybierz granaty, bomby lub dynamit. ustaw na max wszystkie paski (siłe i opóźnienie). Ustaw minimalna siłe i rzyć ile ci siepodoba. Idealne dla tych, którzy lubią nabijać kombosy

226. Miny z opóźnionym zapłonem   [Hitman]  (17.05.2007)

asada jest podobna do "wybuchającego pokoju" tylko że bomby,granaty lub miny wsadz w ziemie. paski na max i BOOOOMMMM!!!!!!

227. Shake   [Bazyl]  (20.05.2007)

Rysujemy sobie shake wpuszczamy pełno ludzików i jednego agresywnego po chwili wytryśnie nam wspaniały shake :D

228. Hiperkombo   [kokos]  (29.09.2009)

dla SADIST 2-zrób małe pomieszczenie i daj tam tyle ludków ile się da,potem zaznacz wszystkich i kliknij na śmierć.Zawalisty efekt-czyli kombo x 300!

229. Exterminacja Punków   [Ignis]  (21.10.2009)

SADIST 2 (w S1 nie sprawdzałem)
1. Zrób czołg (wszystko prócz kół zrób z byle czego tylko nie ze schodów. Koła mogą być z tekstur)
2. Wsadź tam ludzików (najlepiej Żołnierzy)
3. Trochę dalej zrób fortecę i wsadź tam inne ludziki (najlepiej Punki)
4. Strzelaj z bazooki do fortecy

230. armageddon   [kokos]  (20.11.2009)

na płaskim terenie zróbcie miasto,potem wystrzelcie w powietrze dużo ognistych kul.
Armageddon!

231. PIŁA 3   [kaikin]  (17.08.2012)

zrób kilka małych pomieszczeń połączonych małymi tunelami [uwaga pomieszczenia muszą być w poziomie] i ustaw tam różne półapki np. za 99 sec całe pomieszczenie wybuchnie klucz jest w twojej nodze. możemy wtedy (A) odstrzelić mu nogę i zatrzymać bombę że niby mu się udało albo (B) czekać i patrzeć na jego porażkę.

© 1998-2023 Grzegorz Drozd