Gry i inne rzeczy, które stworzył Grzegorz "GAD" Drozd
W tym miejscu powinna być drobna reklama. Proszę, wyłącz blokowanie reklam dla tej strony, to jedyny zarobek ze strony!

Waceq

Zrzuty ekranu

 shot  

Wymagania

  • system: DOS
  • procesor: 486
  • pamięć: 1MB XMS
  • grafika: 320x200x256
  • dźwięk: Sound Blaster
  • obsługa: Klawiatura lub mysz
  • miejsce na HDD: 1MB

Wasza ocena

 ocena 

2.9/5   [25 głosów]

Oceń:
  • gwiazdka
  • gwiazdkagwiazdka
  • gwiazdkagwiazdkagwiazdka
  • gwiazdkagwiazdkagwiazdkagwiazdka
  • gwiazdkagwiazdkagwiazdkagwiazdkagwiazdka

 

Opis

 Prymitywna gierka, z niezłą oprawą graficzną i [o dziwo :)] muzyczną [już nie taką niezłą, ale jest!]. Poruszając się Wacqiem musisz łapać spadające kulki. Czasem spadają też bomby, które trzeba wywalić z ekranu zanim wybuchną. Etapów liczba nieograniczona, każdy kolejny trudniejszy od poprzedniego - stara zasada. Właściwie to gra na bicie rekordów i nic poza tym :). No i żeby się rozluźnić, bo o myśleniu w niej nie ma mowy :>>.

Pliki do pobrania

 

Wasze komentarze

 

kriegsminister [2005-12-30 23:19:37]

piekna gra! muzyka w grze jeszcze piekniejsza! gra jest metafora odwiecznej walki czlowieka z losem i nieublaganym czasem. gratuluje glebi przemyslen autora!

łączna liczba komentarzy: 1

Dopisz swój komentarz

  • Twoje imię
  • Dla zabezpieczenia przepisz ten ciąg znaków: jqg2b
  • Treść

Zobacz też podobne

  • RX-800b (J2ME)
    RX-800b to gra w stylu Boulder Dash, z kilkoma dodatkowymi elementami. Poza standardowym celem etapów, czyli zbieraniem przedmiotów, część etapów polega na niszczeniu bomb, czy likwidacji potworków.
  • Trixx
    Jest to kolejna odmiana znanego juz Tetrisa. Całość ujęta w bardzo ładnej grafice, wysokiej rozdzielczości i hicolor. Ogólne zasady są standardowe, choć gra posiada kilka interesujących opcji.
  • Romek
    Sympatyczna gra logiczno-zręcznościowa, w której poruszając się Romkiem wewnątrz komputera, walczysz z wirusem.
  • Gadowe kości wersja 1.1.3
    Tradycyjna gra w kości z pewnymi udoskonaleniami i trójwymiarowymi animacjami rzucanych kości.
 << powrót   Odwiedzin: 7536 razy.
© 1998-2023 Grzegorz Drozd