Gry i inne rzeczy, które stworzył Grzegorz "GAD" Drozd
W tym miejscu powinna być drobna reklama. Proszę, wyłącz blokowanie reklam dla tej strony, to jedyny zarobek ze strony!

Fale

Zrzuty ekranu

 shot  shot  shot  shot  shot  shot  

Wymagania

  • System operacyjny: Windows 98/Me/2000/XP/2003
  • Procesor: 600MHz
  • RAM: 128MB
  • Grafika: Karta z akceleracją 3D i obsługą OpenGL
  • Dźwięk: brak
  • Miejsce na HDD: 5MB
  • Mysz: nie

Wasza ocena

 Jeszcze brak oceny. Oceń pierwszy!
Oceń:
  • gwiazdka
  • gwiazdkagwiazdka
  • gwiazdkagwiazdkagwiazdka
  • gwiazdkagwiazdkagwiazdkagwiazdka
  • gwiazdkagwiazdkagwiazdkagwiazdkagwiazdka

 

Opis

 Tak naprawdę ten program jest jednym z moich pierwszych testów OpenGL. Napisany w C++ przy użyciu biblioteki GLUT - dlatego razem z programem otwiera się okno konsolowe (tak musi być!).
Nie jest to skomplikowany program, jednak możemy się przyjrzeć w nim trójwymiarowej wodzie, po której rozchodzą się fale spowodowane przez pływające łódki. Obszar dostępny do pływania jest ograniczony pływającymi bojami. Poza tym obszarem nie możemy pływać i nie widać tam także ruchomych fal. Teren generowany jest całkowicie losowo.

Dokładniejszy opis znajduje się w pliku pomocy do programu. Przeczytaj go koniecznie - opisane są tam działające klawisze oraz obsługa programu!

Pliki do pobrania

 

Wasze komentarze

 

Gracjan [2011-02-21 15:15:11]

Pana programy są genialne! Chciałbym na tej stronie tylko "trochę" więcej generatorów.

łączna liczba komentarzy: 1

Dopisz swój komentarz

  • Twoje imię
  • Dla zabezpieczenia przepisz ten ciąg znaków: xgn88
  • Treść

Zobacz też podobne

  • Life
    Symulacja życia, czyli rozwijających się komórek. Bardzo stara gra.
  • Ruchome piaski
    Zabawa piaskiem i cieczą, jak w piaskownicy :). [Następca programu Piasek]
  • Woda
    Lejąca się woda przez losowy labirynt. Strzałkami przesuwasz wylot wody, +/- zmienia ilość wody, a spacja losuje nowy labirynt.
  • Generator drzewek
    Banalny w obsłudze program, w którym generujemy dowolnie wyglądające trójwymiarowe drzewka. Wszystko ustawiamy kilkoma suwakami, a obok widać jak drzewo rośnie.
 << powrót   Odwiedzin: 4881 razy.
© 1998-2023 Grzegorz Drozd