Gry i inne rzeczy, które stworzył Grzegorz "GAD" Drozd
W tym miejscu powinna być drobna reklama. Proszę, wyłącz blokowanie reklam dla tej strony, to jedyny zarobek ze strony!

Robot - źródła

Zrzuty ekranu

 shot  shot  shot  

Wymagania

  • Kompilator C++ dla środowiska Windows lub Linux
  • Grafika: Karta z akceleracją 3D i obsługą OpenGL
  • Dźwięk: brak
  • Miejsce na HDD: 1MB
  • Mysz: nie

Wasza ocena

 Jeszcze brak oceny. Oceń pierwszy!
Oceń:
  • gwiazdka
  • gwiazdkagwiazdka
  • gwiazdkagwiazdkagwiazdka
  • gwiazdkagwiazdkagwiazdkagwiazdka
  • gwiazdkagwiazdkagwiazdkagwiazdkagwiazdka

 

Opis

 Program ten nie używa nawet tekstur, aby zachować prostotę kodu. Możemy przyjrzeć się jak stworzyć zabawne demko, w którym postać porusza się w bardzo schematyczny sposób po otoczeniu. W przykładzie użytych jest kilka świateł oraz materiałów.

Klawiszami 1 oraz 2 zmienia się ruch nóg robota :).

Całość jest napisana w C++ z wykorzystaniem biblioteki GLUT. Program powinien się kompilować w Windows oraz Linux.

W dziale Download znajdziesz skompilowaną wersję tego programu pod Windows!

Pliki do pobrania

 

Wasze komentarze

 Jeszcze brak. Możesz dodać swój i być pierwszy(a)!

Dopisz swój komentarz

  • Twoje imię
  • Dla zabezpieczenia przepisz ten ciąg znaków: zguge
  • Treść

Zobacz też podobne

  • Fale - tutorial
    Opis, jak w OpenGL (i nie tylko) zrobić realistycznie wyglądającą wodę z falami, zniekształcać tekstury i jak poruszać kamerą w prosty sposób. Przeczytaj cały tutorial i ściągnij przykładowy kod w C++ !
 << powrót   Odwiedzin: 3188 razy.
© 1998-2023 Grzegorz Drozd