Grę tę napisałem, ucząc się Delphi, więc nie jest ona powalająca na kolana. Powiedziałbym, że jest to typowa gierka logiczna pod "Okienka". Zapewne nieraz już widziałeś(aś) taką grę. Chciałem również ją stworzyć i pozwolić graczowi na wybór opcji, których można tam wcisnąć sporo więcej. Dzięki temu możesz ustalić dowolnie rozmiar planszy w granicach od 3 do 10 pól w pionie i poziomie (osobno). Ciekawszą możliwością jest wybór ilości kolorów na planszy, co nieco odbiega już od standardu tej gry. Po wybraniu trzech kolorów, rozgrywka staje się o wiele trudniejsza. Mamy też możliwość wyboru, czy chcemy, aby pola po przeciwnej stronie planszy również się zmieniały, kiedy klikamy przy krawędzi planszy. W chwili zdenerwowania, że znowu się nie udało, można włączyć demonstrację, gdzie komputer klika przez chwilę i układa sam. Gra, w gruncie rzeczy, jest na czas. Nie ma limitu czasu, ale istotne jest jak długo układamy i w jak dużej ilości ruchów, kiedy wynik ma być wpisany na listę rekordów. Jest ona bardzo pokaźna, gdyż każda konfiguracja planszy daje inne możliwości graczowi, w związku z czym, lista rekordów jest podzielona na ilość pól na planszy i ilość kolorów.